Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2018 15:08 - Памукът в ръцете ми
Автор: dandeliondust Категория: Лични дневници   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Saari Raatein Katiya Karun

Преда памук. Пухкавата му нишка се тегли в ръцете ми и се намотава по вретеното.
Преждата мирише на топлите храсти в подножието на планината.

Преда памук и не усещам как минава времето.
Бялото влакно се намотава по дървото, а пръстите ме сърбят.

Като древен часовник, вретеното мери най-точно колко време едно женско сърце чака. Предава се от баба на майка и после на дъщеря, за да мери всяка жена колко време остава докато сърцето ѝ си дойде на мястото.

По-бяла от памука е само усмивката ти.
По-пъргаво от вретеното са само краката ми.
Когато тропнеш на портата и скокна да ти отворя.

Тялото ми е също вретено.
Памукът си ми ти.

Ще преда цяла нощ за теб.
На сутринта ще ти ушия риза, за да пази гърдите ти от чужди очи.

Nachdi phiru tabdi phiru
Geeli main napdi phiru

Кошницата на пода е пълна с пъпки памук и черните им сърчица толкова приличат на очите ти.
Какво по-добро да правя докато те чакам?
Ще преда за теб. Ще изпреда полета и ниви за теб.

Ще ушия постелки за леглото ни и дрехи за децата ни.
Покривка за масата ни,за да ядеш хляба ми върху платно от времето,
в което съм те чакала.

Не чакай пръстите ми да се разранят.
Ела си скоро, кошницата ми привършва.


Тагове:   обич,   време,   памук,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dandeliondust
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138408
Постинги: 71
Коментари: 93
Гласове: 687
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930