Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 14:11 - българите да станем екзотика....
Автор: dandeliondust Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1388 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 16.06.2010 14:12


Как мразя да се занимавам с политика, не е истина. Еле пък с българската... ако изобщо тази пародия може да се наименува така. Ама на моменти някой неща така ме бодват право в жлъчката, че не мога да се стърпя. Днес, например, по Бтв-то рано-рано сабахлем бистриха въпроса с демографската криза. Който въпрос е във медийния фокус на милата ни държавичка вече седмица, сякаш преди т’ва не е съществувал. След някаква конференция, на която компетентни чичковци и лелки, доволно поглаждащи коандировъчните в джобчетата си, изпищяха на умряло, че сме щели след няколко години, нии, българите, да станем екзотика, понеже малцинствата се скъсвали да раждат. Чул ви Господ, другари демографски изследователи! Най-накрая и ние, българите, да станем нещо. Така или иначе сме бананова република, екзотиката е неделима част от това. Не е ли лесна асоциация? Банани – маймуни – екзотика. (Е, сега, какво ми се сърдиш пък ти? Ми маймуни сме. Сами се докарахме до там. Вместо да подмърдаш с бърни, направи нещо! ) Ми нека раждат хората ! Все някой трябва да ражда в тая държава, а? Те не са ли българи? Аз познавам представители на така наречените малцинства, които могат ад си проследят корените в България назад до, дет каза един циганин по телевизията, аспарухово време. За сметка на много от коренното население чисти българи от Македония. Ама да не бистрим тая работа, че вече виждам войводите как обърсват ножа от мазната наденица и ми скачат на главата. Българската жена много трудно се навива да приюти живот под сърцето си. Една моя позната чак след като и купиха Голф 2-ка с МР3-система, кандиса да зачене. Друга позната пък неще и се инати да има челяд, защото още не била срещнала чужденеца на мечтите си. И така нататък, и така нататък.... Та като заговорих за тая работа, по Бтв днес, дето ви казвам, в сабахлешния блок, г-н Каракачанов от ВМОРО и г-жа Тодорова от ЕВРОРОМА бистриха текущият въпрос. Към самото участие нямам коментари. Беше свежо и информативно събуждане. Само едно събуди недоумението ми и не ми дава мира и сега. Г-жа Тодорова – ок. Тя е представител на ромите от името на своята партия, на която е говорител. Тя е адекватна страна по въпроса. Въпреки, че според мен редакторите или там който ги мисли тия работи, можеха да поканят и представител на турското малцинство в студиото . (Абе хората държава на два континента имат, ние малцинство им викаме, ама...айде) Енигмата в случай беше присъствието на г-н Каракачанов. Седях и се опитвах да го измъдря що чини он тама. Експерт по демографски въпроси да е? Тц, не ше да е това. Представител на малцинство да е? Абе, не е и тая работа. Аз освен за кампанията на неговата и една друга шарени агитки -  „ФЕС в ЕС – Никога!”, не се сещам как точно този господин е свързан по някакъв начин с етническите въпроси на България. Да речеш, за наденицата нещо да го питат, не. Ми кой го чучна тогава тама? Аман, значи, пишман, от хора дето ги канят навсякъде по дефолт. Сега викнете Расате да говори и той за малцинствата и за гейовете и за астрология, и за хрониките на Акаша..... Викнете някой водолаз, да разкаже за турболенцията... Не, няма да задълбавам, че почвам и да се дразня, пък не си струва. Мисълта ми, мисля, е ясна .   Нека, другари телевизионери и други медиини люде, да спрете да реагирате неадекватно по съществени въпроси.   Благодаря за вниманието.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бубо!!!
16.06.2010 14:41
Няма к'во да се нервиш, на мен в главата още ми е една реплика на Расате: "Вие смятате, че сте Господ и можете за кратък срок от 5, 10, 15 или 20 години да интегрирате един негър, който е слязъл вчера от дървото, и да преодолеете един еволюционен процес от няколко милиона години? Значи Вие сте или наивен, или луд!" Деба тия негри от дърветата и директно президенти на най-силната страна в света стават:))))))))) Този човек еболен мозък и някой трябва да започне да му търси отговорност за пропагандата, насаждането на етническа омраза и т.н.
цитирай
2. анонимен - dam...
29.06.2010 17:41
забавно и тъжно едновременно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dandeliondust
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138124
Постинги: 71
Коментари: 93
Гласове: 687
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031