Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2009 12:02 - Come, my son, join the drunk side !
Автор: dandeliondust Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1321 Коментари: 1 Гласове:
1



Тих, слънчев спокоен ден.
Имам контролно по английски.
ТУ Габрово примирено очаква мен и оксфордските ми познания.
Леко намръщена заради мръсната мигрена, тровеща ме от 2 месеца, изкачвам баир след баир и най-накрая стигам заветният Интеграл- 1ви корпус, известен и като Вавилон 5, заради населяващите го индивиди.
И тъкмо предвкусвам милата обстановка на аудиторията, 10 минути за теста и 35 за дрямка и в главата ми се врязва зловещото думкане на нахъсан бас, зверско дращене от издънена колона и неравните мутиращи гласове на двама млади левенти, припяващи български патриотични песни.
Застанали до червен старозагорски голф(май?), единят с увито около вратленцето си българско знаме и залитащ, а другият събрал очи в точка, надигащ галон бира, там глас извиваха 2 момчета , на не повече от 20-21 години.
Втора фаза на ракиено-салатеният патриотизъм:
Налули сме алкохолната броня и врещим "Да е*а вашта мама, тууурскааааа!", с идеята, че всички турци мигом ще потръпнат и дръжно ще емигрират.
И това пред ВИСШЕ учебно заведение.
Къркани до козирките, момчетата продължиха да пият и крещят обиди към колегите ни от различен от предполагаемият техен етнически произход, докато не изпаднаха в алкохолна дрямка вътре в колата.

Какво да ви кажа. Грозно беше. Не ми се влиза в подробности.
Обидно ми е, че млади хора са изпълнени с таква омраза.
Плаши ме колко задръстени и тъпи са връстниците ми.
Как денем псуват турци и цигани, а нощем пеят на езиците им и танцуват на музиката им.
А на сутринта докато изтрезняват, забравили за хубавичкия купон, пак започват с псувните, без да се светнат, че ще изтрезнеят и после ще ги е страх да излязат от общежитието поне 1 седмица.

Нямам против етносите, че и защо да имам ?
Явно ръководството на университета пък няма против пияни студенти, нарушаващи конституцията.

Имам против позьорщината и тъпотата.
И невежеството.

Аз съм българка - реалистка.
Защо не съм расистка? 
Справка:
500 години турци
30-40 гърци
Още няколко десетилетия македонци, татари, германски племена, по-късно немци, руснаци.......

Който не е минал, той не ни е е*ал :)
Че тогава, скъпи ми расисти, от къде сте сигурни какви сте ? 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Труден въпрос задаваш накрая. . . ...
02.05.2009 12:07
Труден въпрос задаваш накрая...Сигурен съм, че много малко народ си го задава и още по-малко има точен отговор. А изследванията сочат, че почти всички европейски народи имат общи предци. Като ще се връщаме назад, защо да не е до този общ праотец?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dandeliondust
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138368
Постинги: 71
Коментари: 93
Гласове: 687
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930